fredag 6. november 2009

Halvferdige arbeider

Det var jo ikke bare lett da, å få denne bloggen til å se ut som jeg vil. Ja, ja, kanskje jeg finner ut av det etter hvert.

Jeg har endelig funnet roen og dratt frem en kurv med halvferdige arbeider. Det er noe jeg har flust av se. Nå er det på tide å gjøre ferdig noe av det jeg har gjemt unna i esker, kurver og tiner opp gjennom årene.















Men jeg er mest flink til å begynne på noe nytt jeg se. Jeg er en drømmer og når jeg arbeider med noe, drømmer jeg om alt det andre jeg også må lage, og noen ganger, eller veldig ofte blir jeg så ivrig, at jeg bare må begynne på noe av det.

Jeg er jo ikke blitt noe bedre jeg, når det gjelder det der å starte nye arbeider da. Jeg har en pose med garn og oppskrifthefter her som jeg kjøpte i går. Men nå har jeg satt meg som mål, å gjøre ferdig to uferdige arbeider, før jeg starter et nytt, så får vi se hvordan det går.

Her er et av arbeidene jeg skal gjøre ferdig først og så lage en lik da....






4 kommentarer:

  1. Hei.Tusen takk for en veldig hyggelig kommentar på bloggen min.Så hyggelig.Nå kan jeg få den æren å få sende deg din første kommentar hvis det er greit.Jeg har litt problemer med rettskrivning men gjør mitt beste.Hvirkelig nydelige farger du har begynt å strikke med.Skal bli kjekt å følge med bloggen og strikketøyet ditt videre.Kommer tilbake hvis det er greit.Ha en riktig fin Fredag.Bodil...

    SvarSlett
  2. Så flott at du vil følge bloggen min, Bodil. Jeg trenger noen som kan dra meg litt i øre. Det vil du nok forstå ettersom jeg får pakket frem alle halvferdige arbeider. Jeg har spart hele livet jeg se, på halvfabrikata, tjihi....

    SvarSlett
  3. Gratulerer med blogg! Dette ser ut til å bli et koselig sted :-)
    Takk også for at du vil følge bloggen min.
    Pludrehanneklem

    SvarSlett
  4. Vælkømmin te saiberspeis! Koselig at du vi slå følge med meg, og. Lykke til, tussetroll!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...